3/20/2011

Posuď knihu podle obalu (1)


Název:Born at midnight
Autor:C.C.Hunter
Datum vydání: 29.3. 2011
Anotace na goodreads:
Jednu noc se objeví Kylie Gale na špatné párty,se špatnými lidmi a to změní její život...navždy, Její matka ji pošle pryč do Shadow Falls-kempu pro problémové mladistvé a hned několika hodin po příjezdu se zdá bolestně jasné ,že tábroníci nejsou jen "problémoví". Tady v Shadow Falls,upíři,vlkodlaci,čarodějové a víly žijí bok po boku-učí se ovládat své síly, kontrolovat svou magii a žít v normálním světě.

Kylie se nikdy necítila normální,ale rozhodně nepatří sem ,s partou paranormálních zrůd. Nebo snad jo? Trvají na tom,že je Kylie jedním z nich a že sem byla poslána z nějakého důvodu. Jakoby život nebyl už tak dost komplikvoaný,na scénu přichází Derek a Lucas. Derek je poloviční víla který je odhodlaný být jejím přítelem a  Lucas je sexy vlkodlak s nímž  Kylie sdílí tajnou minulost. Derek a Lucas nemohou být rozdílnější,ale oba jsou silně zakořenění v jejím srdci.

I když je Kylie ve všem věcech nejistá, jedna věc je stále bolestně jasná- Shadow Falls je přesně místo,kam patří.

Můj názor:
No jo,fialová je moje srdcová záležitost,takže už jenom tímhle si mě kniha získala. Taky se mi hrozně líbí jak (pravděpodobně) Kylie stojí dvěma částmi  stromu,které jsou prakticky siluety, to dodává knize to tajemno,které mě na ní láká a mlha,která je tam mírně děsivá ,tomuto dojmu ještě přidává... Rozhodně jsem zvědavá co za sérii se z toho vyklube.

Toto meme pořádá Syki, více informací na jejím blogu ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...