3/17/2011

Než se člověk rozhoupá...

I když přesnější název by asi byl, než se JÁ k něčemu rozhoupám či odhodlám. A nejedná se o nic jiného,než o zaslání žádosti o poskytnutí RC (reading copies) k přečtení a zrecenzování. Víte, myslela jsem si ,že jsem to všechno už propásla, recenze o RC se na knižních webech objevovali čím dál častěji a tak jsem prostě nevydržela a napsala KK (knižnímu klubu), protože jsem věděla,že bych se pak klela,kdybych to neudělala.


No a tak jsem tedy napsala mail  na který se mi dostalo právě dnes kladné odpovědi. Knihy budou posílat zítra a tak doufám,že v pondělí tu knihy budou jako na koni. Napsala jsem si o Smečku ,Krásné Bytosti ( tyto dvě knihy očekávejte zrecenzované již příští týden) a Inkarceron,který bude zrecenzován trochu později.

Jak jste si již také určitě všimli,v menu se objevila kolonka -PRÁVĚ SE ČTE a pod tím je obálka Babe in Boyland. No joo.. tak jsem nevydržela. Tuhle knížku se pokusím přečíst ještě tenhle týden a stejně tak bych si přála ji i zrecenzovat abych se pak mohla plně věnovat RC =)

PS: Slyšeli jste to? Z pátka na sobotu má prý zase sněžit. Néééééé! 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...