2/05/2011

Paranormalcy - Kiersten White

UPÍŘI
Vidím věci, které nemůžeš vidět
VLKODLACI
Pronásleduji věci, které pronásledují tebe
VÍLY
Jsem tvůj ochránce
MĚNIČI
Ale ani já tě teď nedokáži ochránit

Tohle byla první knížka, kterou jsem si stáhla do kindlu (kdo neví co to je ať si to vygoogluje). Na kindle store byl popis knížky a mě zaujala( velmi kladné hodnocení - čtyři a půl hvězdičky). Četla jsem ji sice trochu dýl než jsem plánovala, ale ne z důvodu,že by mě kniha nebavila, nýbrž kvůli pololetním písemným pracím a zkoušení. 
Knihu doporučuji...

Příběh: Evie (Evelyn) odmalička pracuje pro IPCA (internacionílní nadpřirozená kontinentální agentura). Myslí si, že je normální i když vidí přes maskování nadpřirozených bytostí a odmalička je loví. Ovšem jednou jí její kamarádka Lish (mořská víla) ukáže její složka a ona zjistí, že je nadpřirozená bytost sedmého stupně (jeden z nejvyšších stupňů). Do toho se plete její bývalý přítel vílák Reth a její nový kluk Lend. Tak je tam ďábelská Vivian, která zabijí nadpřirozené bytosti. Dozví se Evie co vlastně je? Může žít normální život mimo IPCA? Bude milovat někdy nějakou jinou barvu než je růžová? To všechno je v knížce... (závislosti na růžové se bohůžel nezbavila to můžu říct rovnou)

Já si myslim, že je to fajn knížka na zimní večery...na ponuré zimní večery, taková odpočinková, ale veledílem bych to teda nenazvala. Příběh je jednoduchý, začátek je příliš zdlouhavý,ale jinak to nemá moc záporů.

Závěr: Knihu bych doporučila, avšak nedělejte si o ní velké naděje









Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...