2/06/2011

Fallen

Na Danielovi Grigorim je cosi bolestně známého.
Tajemný, uzavřený chlapec přitáhne  pozornost sedmnáctileté  Luce Priceové hned v jejím prvním dnu na internátní škole Sword and Cross ve měste Savannah. Je jediným světlým bodem na místě, kde nejsou dovolené mobilní telefóny, ostatní studenti jsou vyšinutí a bezpečnostní kamery je sledují na každém kroku.
Daniel však nechce mít s Luce nic společného – a dáva jí to jasně najevo. Ale ona sa nevzdává. Daniel ji pritahuje jako světlo nočního motýľa a Luce musí zistit, co před ní tak zoufale skrývá... i kdyby ji to mělo stát život.
(přeloženo ze slovenských stránek knižního webu.sk)


Slovenský cover

Počet hvězdiček na amazon.com: 3.7 out of 5 stars

Anglická verze : ano ( možnost koupi např. na amazon.com)
Česká verze: vyjde v srpnu 2011
Slovenská verze: ano ( možnost koupi na knizniweb.sk )

Recenze: Recenze:
Když jsem uviděla obal Fallen, byla jsem zcela okouzlena. Takhle nádhernou obálku jsem snad nikdy neviděla.  Pokaždé jsem prsty přejížděla po obale, než jsem knihu vůbec otevřela. A s obsahem je to velmi podobné jako s knihou.

Hlavní postavou je sedmnáctiletá  Luce, která nastupuje do nové školy Sword  and Cross pro psychicky narušené studenty, vyučování trvá přibližně 180 minut a telefonovat můžete jednou za týden po dobu deseti minut. Navíc vás všude sledují kamery,takže jste neustále pod dohledem.  Ale je to pochopitelné, za to co Luce udělala.

 Hned první den uvidí Daniela a má pocit , jako by ho znala. Ale Daniel jí dá dost jasně najevo,že si nepřeje aby se oni dva spřátelili nebo snad dali dohromady,prostě nemá zájem. Luce to ale z nějakého důvodu nemůže nechat být a tak s kamarádkou Penn hledají informace ze kterých by se o něm něco dozvěděli.  

A pak je tu druhý kluk, Cam, pravý opak Daniela. Cam dává svůj zájem o Luce až moc najevo.  Je nebezpečný a taky nebezpečně sexy a když vyjede po Luce, Daniel dá jasně najevo ,že s tím opravdu nesouhlasí a dokonce se i poperou.

Cam jednou veme Luce ven ze Sword and Cross ,ale zvrtne se to a Luce se dostane do problému ,ale Daniel ji zachrání. A pod tlakem všech okolností jí prozradí proč se jí stranil a proč má pocit, že ho zná…


Jak jsem jíž řekla, Fallen jsem zvolila hlavně kvůli obálce a příběh mě uchvátil. I když se občas Luce chovala podle mého hloupě. Ale jinak jsem byla opravdu nadšená a nemůžu se dočkat až si přečtu druhý díl.  











Shrnutí :   - klidně bych dala pět,ale Luce mne opravdu někdy štvala svou naivitou 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...