2/14/2011

Dům u jezera - Kate Morton


Tuto knížku jsem četla o prázdninách a to v češtině. Nudila jsem se, protože jsem si chytře s sebou vzala pouze komiks Stmívání (čte se přibližně 10-15 minut) na ČTYŘI dny. Tuto knihu si vzala mamka a protože jsem byla bez knih, prostě a jednoduše jsem si ji od ní vzala (až potom co to přečetla samozřejmě). Není to vyloženě pro děti, ale nic morbidního ani sprostýho v taky není. Naprosto mě svým dějem uchvátila...

Hlavní hrdinkou je Grace, která pochází z chudých poměrů. Je služkou v jednom panském sídle Rivertonu.
Několik let později se jedna mladá režisérka rozhodne natočit film o Rivertonu. Kde se odehrála záhadná sebevražda. Grace je jediným žijícím svědkem. Je taky jediná, která zná pravdu o celé noci...Režisérka ji odveze do Rivertonu a ona si vzpomíná na léta své služby v tomto panském domě.

Já tuhle knihu prostě zbožňuju. Musím si jí někdy znova přečíst. Konec je sice pro mě mírně nepochopitelný, ale možná (spíš určitě) jste inteligentnější než já a vše přečtete bez problémů. Něco je předvídatelné a Grace na to přijde za dlouho, ale v knížkách se to naahovat někdy musí. Takže jestli se chcete přenést do Anglie před 1. Světovou válkou, tohle bude kniha přímo pro vás.....


Tohle je popis knihy (v angličtině) od Kate Morton:

2 komentáře:

  1. Mám v plánu si jí přečíst, takže ráda slyším, že se ti líbila.. :) Snad se k ní dostanu ještě letos, se svým šnečím tempem :D

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den, nebylo by možné od Vás knihu D§m u jezera od Kate Morton odkoupit? Je k nesehnání. Moc Vám děkuji za odpověď. Kalinová I. (kalinovaivana@email.cz)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...