2/19/2011

Akademie Evernight - Claudia Greyová

Akademie Evernight - Claudie Greyová
Bianca chce utéct z domova. 
Rodiče jí odvezli z městečka, kde žila celý dosavadní život,a zapsali ji na akademii Evernight,strašidelnou intarnátní,kam chodí studenti, kteří jsou až příliš dokonalí: krásní, bohatí a bezohlední. Bianca ví, že mezi ně nezapadne.


Potom poozná Lucase. Je jiný než ostatní, neuznává snobská pravidla a dokáže se svým bezohledným spolužákům postavit. Přestože Lucas varuje Biancu sám před sebou, vzniká mezi nimi pouto,kterému ani jeden z nich nedokáže vzdorovat. Bianca by dala v sázku vše, jen aby mohla být s Lucasem,ale temná tajemství jsou nevyhnutelně předurčena aby je od sebe odtrhla... a otřásla vším v co Binca dosud věřila.


Česká verze: ano
Anglická verze: ano
Počet dílů vydaných v češtině: tři 
Počet dílů vydaných v angličtině : tři (čtvrtý na jaře 2011)

Recenze:
Ano ,ano... další kniha o upírech. Ale není to tak jak si myslíte. Rozhodně mě překvapil zvrat, který se stal skoro na začátátku. Nechce se mi zde popisovat děj, snad je ve zkratce a rozhodně čtěte JEN NA VLASTNÍ NEBEZPEČÍ, PROTOŽE ZDE ŘEKNU VŠE ,CO VÁS MĚLO PŘEKVAPIT!!!


Bianca se stěhuje do akademie Evernight, kde učí její rodiče a kde jsou až moc dokonalí studenti. První den školy se zoufalá Bianca snaží utéct a tam potká Lucase. Hned se jí začne líbit. Ale zprvnu se jí snaží vyhýbat. Samozřejmě bezúspěšně.

Bianca je jiná než většina studentů, není tak... dokonalá. Studentů jako ona je tam jen velmi málo. Spřátelí se s Raquel , dívkou jako ona a také Balthazarem, který ji má rád víc než jako kamarád.

Jednou ročně se tam koná ples, na který jde Bianca s Balthazarem. Avšak skončí s Lucasem. Jdou spolu do altánku a když se konečně k něčemu schyluje Bianca ho... kousne.

... Mysl se mi zatemnila ,jako bych ztratila schopnost uvažovat. Vnímala jsem jen své tělo a jeho        potřeby. Věděla jsem co udělat, přestože jsem si to tu v tu chvíli ještě nedokázala představit. Věděla  jsem to.   
Přestaň, přikázala jsem si. Ale ani jeden z nás to už nedokázal zastavit. Potřebovala jsem ho mít  celého, hned teď.  
Vzala jsem jeho obličej do dlaní a jemně ho políbila na rty, na bradu na krk. Viděla jsem , jak mu      těsně pod kůží tepe puls a pak už jsem svůj hlad nedokázala ovládnout. 
Vší silou jsem kousla Lucase do krku... 
Ano,toto je ten moment, kdy Lucase kousne do krku. Musím říct, že jsem rozhodně nečekala,že Bianca bude upír. Ale je to tak, vlastně ještě není upír, ne plnohodnotný. Tím se stane, až někoho zabije. A navíc není úplně klasický upír před proměnou, ale dítě upírů,které je velmi výjimečné.

Asi se ptáte,jak zareagoval Lucas, když ho kousla. No... nic si z toho nepamatoval. Totiž,když oběť kousnete jen jednou, nic se neděje. Ale když se to bude opakovat, je možnost přeměny v upíra a získání nadliských schopností.

Nakonec spolu Bianca a Lucas zůstanou,ale stane se opět něco neočekávaného. Zjistí se, že Lucas je bojovník / lovec Černého kříže. Černý kříž je organizace, která se snaží vymýtit upíry. A tedy Biancu a její rodiče. Lucas je nucen uprchnout a jejich cesty se rozdělují.

Hodnocení prvního dílu ( Akademie Evernight) - no... že by šlo o závratnou knihu,která by se mě dotkla, to se říci opravdu nedá. Samozřejmě jsem byla velmi příjemně překvapena právě zvratem ,že Bianca je upír a Lucas člověk. Je to zase něco jiného, což je dobře.

Ale zase se mi nelíbila Biančina závislost na rodičích. Na to,že je jí šestnáct nebo kolik mi příjde jako pětileté dítě, které je závislé na svých rodičích. A i oni se tak chovají. Nelíbilo se mi to.

Knize bych dala TŘI HVĚZDIČKY ,není špatná ,ale ani dobrá. Pokud nemáte co číst rozhodně doporučuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...