9/02/2015

Catch up with us (3)


Vítám Vás všechny v novém školním roce! Hurá (čtěte ironicky). Doufám, že jste si užili léto a jste připraveni na povinnou četbu :). Chtěla jsem o prázdninách psát recenze každý týden, ale vzhledem k mé brigádě, která trvala dva měsíce a sebrala mi více času než jsem vůbec tušila byla jsem líná, ale pozor, četla jsem docela dost, takže mám hodně knih na které chci napsat recenze.
Vzhledem k tomu, že již dva dny jsem v maturitním ročníku, je možné, že zde budu recenze na klasiky nebo taky vůbec nic, protože nebudu stíhat, takže buďte připraveni na všechno :).
Jinak v létě jsem si dala re-reading Harryho Pottera v angličtině a zjistila jsem, že jsem zapomněla na tolik drobných detailů a scén. Mám za sebou taky celou sérii Lunar chronicles od Marissy Meyer, kterou jsem si naprosto zamilovala. Další knihu, kterou jsem přečetla byla Landline (tu jsem dokonce četla dvakrát hned po sobě, tak moc se mi líbila) a na začátku prázdnin jsem si dala romantiku To All the Boys I've Loved Before a prvních dvacet stránek dalšího dílu (protože ty obsahovaly to, co mi chybělo v prvním díle a ambice dočítat nebyly :)). Co vy, taky radši čtete oddechovky v létě?
Ve stejném duchu jsem koukala i na seriály, ale vzhledem k tomu, že hlavní vysílací čas jsem většinou prospala, tak jsem doháněla na internetu :). Jediné, co mě vyloženě zaujalo byl seriál netflixu Wet Hot American Summer: First Day of Camp. Musím vás upozornit, že to je nesmysl, je to strašná blbost, ale rozdíl od ostatních béčkových věcí je, že to je blbost záměrně. Tvůrci moc dobře věděli co dělají a i kdyby ne, tak mně naprosto stačí, že tam hraje Bradley Cooper a Paul Rudd :). Tady je trailer:

Jako bonus si pak můžete pustit asi 10 let starý film, kterému seriál dělá prequel :). To je zhruba všechno co jsem viděla... V červnu jsem stihla vidět celou 3. sérii Orange Is the New Black a zase jsem z ní naprosto nadšená, takže pokud se ještě na tento seriál z prostředí ženské věznice nedíváte, tak to rozhodně zkuste. Když už tady propaguji netflix, tak Daredevil je taky hodně povedený.

 

 Tímto volně přecházím k marvelu, o prázdninách jsem v kině nestihla ani Ant-mana, ani Fantastickou 4, ale zato jsem už asi milionkrát viděla trailer na Deadpoola a jsem jediná, kdo se tak strašně těší (jo jenom bych chtěla upozornit, že tento trailer není cenzurovaný)? 



Celkově vzato jsem v kině prošvihla, co jsem mohla, třeba Papírová města, což mi je upřímně líto. Viděla jsem ale Daleko od hlučícího davu a i když jsou některé scény trochu kýč, takurčitě doporučuji (když už kvůli nikomu jinému, tak Matthiasi Schoenaertsovi, to je ten blonďák :)).

Nakonec tip do divadla, prázdniny jsem zakončila muzikálem Touha jménem Einodis s Martou Kubišovou a Anetou Langerovou. Můžu jenom doporučit, příběh, písničky, výkony, všechno bylo naprosto skvělé. Bonusem pro mě bylo, že jsem týden předtím viděla dokument o Martě Kubišové (Magický hlas rebelky) a tuto kombinaci rozhodně doporučuji.

Tak a teď je řada na vás, co jste dělali o prázdninách? Četli jste něco zajímavého? Viděli jste něco zajímavého? Jsou nějaké články nebo projekty, které byste chtěli vidět na blogu? Zajímala by vás třeba video recenze nebo třeba book hauly? Chtěla bych obsah blogu trochu oživit, ale zatím mi tak nějak chybí nápady...

Mějte se hezky,

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...