6/24/2015

Minirecenze: The Heir

Kniha: The Heir
Autor: Kiera Cass
Série: The Selection
Díl: 4
Mé hodnocení: 3 z 5 soviček
Průměrné hodnocení na goodreads.com: 3,99 při 25, 474  hodnoceních
Jazyk: Angličtina
!Celá tato recenze (hlavně anotace) obsahuje spoilery na předchozí tři díly!
Klady: Zaprvé, ta obálka je naprosto úchvatná a Selekce se díky ní stále drží na první příčce, tedy co se obálek týče. Kniha mě navíc pžíjemně překvapila, že zde nebyly žádné přeslazené scény, co se Maxona a Americy (to vypadá opravdu divně) týče. Chovali se k sobě jako král s královnou a přece bylo v malých náznacích vidět, jak moc se mají rádi. Naprosto ideální (protože kdybych chtěla slodko sladkou romantiku, tak místo toho čtu fanfiction :). Dalším jasným pozitivem určitě bylo tempo děje. Aspoň  ze začátku celá selekce pěkně utíkala, nebyly zde žádné zdlouhavé scény jako v předešlých dílech.
Zápory: Jeden jediný zápor bylo chování Eadlyn, tedy hlavní postavy. To byl právě ten důvod proč nemůžu knize dát vyšší hodnocení. Někdy se bohužel chovala jako spratek. Je tu ale dobrá zpráva, protože z celé knihy bylo patrné, že se tak chová záměrně a její chladnost je také plánovaná. Akorát docela špatně snáším, že by America s Maxonem vychovali fracka...
Dojem: Celkově jsem byla ráda, že jsem se mohla vrátit do světa Selekce, i když jsem si původně myslela, že to je jenom ždímání peněz. The Heir ale udržuje tón a atmosféru předešlých knížek, jenom Americu jsem měla radši.
Děj: Princezna Eadlyn je osmnáctiletá budoucí královna, která je stále nezadaná a každý den se usilovně připravuje na převzetí vlády. Tato kniha popisuje začátek její Selekce. Docela mě bavilo sledovat Selekci z jiiného pohledu, vidět do ,,zákulisí".
Postavy: O hlavní postavě Eadlyn jsem se už vyjádřila, mnohem radši jsem měla její dvojče, bratra, Ahrena (snad se tak jmenoval :)). Nebudu vypisovat všechny Selektované a co si o nich myslím, ale můj favorit je prozatím Kyle.
Žánr: YA 
Originalita: Hunger Games pro mladší holky (které čtu já osmnáctiletá :)).
Doporučuji: Pokud jste četli Selekci, tak se této knihy nemusíte bát, není špatná a je to skvělá oddychovka. 
Stojí za pozornost díky: 100% obálka, i kdyby byla kniha horší než špatná, tak v knihovně rozhodně špatně vypadat nebude.
Původní očekávání: Nízké, protože jsem si vážně myslela, že to je ždímání peněz, ale The Heir mě docela příjemně překvapil.
Anotace (goodreads.com):
Princezna Eadlyn vyrostla na příbězích o tom, jak se její matka s otcem poznali. Před dvaceti lety America Singerová vstoupila do Selekce a vyhrála srdce Prince Maxona - a žili šťastně až do smrti. Eadlyn vždy připadal jejich pohádkový příběh romantický, ale nikdy neměl zájem o to, si ho prožít. Kdyby to bylo jenom na ní, odložila by svatbu a manželství na dobu neurčitou, ale život princezny nikdy není jenom její. Eadlyn nemůže utéct před svojí vlastní Selekcí, bez ohledu na to, kolikrát bude protestovat.
Eadlyn nepředpokládá, že by její příběh skončil romancí, ale jakmile soutěž začne, tak možná jeden účastník soutěže jí může ukázat všechny její možnosti, získat její srdce a dokázat, že najít šťastný konec možná nebude tak těžké.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...