5/24/2015

Minirecenze: Throne of Glass

Kniha: Throne of Glass
Autor: Sarah J. Maas
Série: Throne of Glass
Díl: 1
Mé hodnocení: 3 z 5 soviček
Průměrné hodnocení na goodreads.com: 4,21 při 113, 972  hodnoceních
Jazyk: Angličtina
Klady: Děj startuje úžasně a nutí vás číst dál a dál. Líbila se mi chladnost Celaeny, její nedůvěra ke všemu ostatnímu, jak vymýšlela kudy by mohla uniknout a jak se zbavit svých protivníků, jenže ta její chladnokrevnost během knihy zmizela.
Zápory: Vadilo mi,že během celé knihy byl naznačený asi tak milostný dvacetiúhelník. Chápu, že je více atraktivních lidí a mně se taky nelíbí pouze jeden, ale přijde mi, že v knihách to je matoucí a já už jsem z těch různých n-úhelníků zkrátka vyrostla.
Dojem: Upřímně jsem od toho čekala trochu víc, ale rozhodně to není špatná kniha, jenom to pro mě v tomto žánru není ta nejlepší.
Děj: Celaena je nájemný vrha, který se může vykoupit z otroctví pouze když, vyhraje soutěž o to stát se královým šampiónem. Takové trochu fantasy Hunger Games :) (vykrádačka to ale opravdu není).
Postavy: Celaena mě chvilkami opravdu rozčilovala, stejně jako princ Dorian. Když byl na začátku představen, tak jsem si říkala, že bych ho mohla mít ráda, jenže Celaena ho neměla dvakrát v lásce, takže jsem se tak trochu upnula ke Chaolovi (asi moje nejoblíbenější postava z knihy). Team Chaol 5ever :).
Žánr: YA fantasy
Originalita: Líbila se mi spletitost příběhu, fantasy o nájemných vrazích jsem nikdy nečetla, takže nemohu porovnávat.
Doporučuji: Asi vám všem, kterým se líbila trilogie od Kristin Cashore a všem, kteří si chtějí přečíst dobré fantasy. 
Stojí za pozornost díky: Ta obálka je super a ani zápletka není dvakrát špatná :).
Původní očekávání: Vysoké, protože jsem na ní slyšela samou chválu.
Anotace (goodreads.com):
V tmavých špinavých solných dolech Endovieru je zavřena osmnáctiletá dívka na doživotí. Je vycvičený nájemný vrah, nejlepší svého druhu, ale udělala fatální chyby; chytili jí.



Mladý kapitán Westfall jí udělá nabídku: její svoboda pro jednu velkou oběť. Celaena musí reprezentovat prince v až-na-smrt turnaji - bojovat proti těm nejzkušenějším zlodějům a najemným vrahům v celé zemi. Naživu nebo mrtvá, Celaena bude volná. Vyhrát nebo prohrát, je kousek od poznání svého pravého osudu, ale může její srdce vraha roztát?

1 komentář:

  1. Čekám, až knížku vydá CooBoo v češtině, ale moc se na ni těším :) Snad moje očekávání splní.

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...