1/03/2015

Catch up with us (2)



Sice trochu opožděně, ale i přesto bych Vám všem chtěla popřát šťastný nový rok! Doufám, že se všichni užíváte poslední dny prázdniny a neprokrastinujete jenom proto, abyste oddálili psaní seminárky (to třeba dělám já :)).
Jako každý rok jsem i letos dostala příděl knih od Ježíška (a další dvě si potom koupila, protože jich evidentně mám málo a vůbec je nemusím štosovat i na parapetu...myslím, že mám problém). Jestli by to někoho zajímalo, tak jsou to tyto knihy (nedávám to sem proto, že bych se chtěla vytahovat, ale proto, že já jsem přirozeně zvědavá a proto na youtubeu sleduji videa typu What I got for Christmas):




Zatím jsem přečetla The Last Letter from Your Lover (recenze) a přečetla některé části autobiografie Neila Patricka Harrise, který patří mezi mé nejoblíbenější lidi na planetě Zemi a zatím jsem se většinou smála.
Co vy, dostali jste nějaké zajímavé knížky?
K těm dalším dvěma knihám se dostanu později, protože navazují na jinou obsesi.
Momentálně čtu Petra a Lucii v rámci povinné četby a ano i tato 100stránková kniha mi místy dává zabrat (možná proto, že nemám ráda Petra ani Lucii...), každopádně přemýšlím o projektu, kdy bych každý měsíc přečetla aspoň jednu knihu k maturitě, protože ať se mi to líbí nebo ne, blíží se to (už jsem jako naše češtinářka).

Opouštím téma školy a nervozity z blížícího se pololetí a dostávám se k filmu a seriálům.
Byly Vánoce a v televizi běžely pohádky a já se rozhodla koupit si pro radost Tři bratry od Svěráka, protože a) na písničkách od Svěráka a Uhlíře jsem vyrůstala a umím je nazpaměť a b) Dyk, Klus, Piškula. Nestydím se za to, jak moc se mi tahle pohádka líbila na můj věk. Další dva české filmy, který stojí za zmínku jsou Fair Play a Hořící keř (technicky je to spíš seriál, ale to nevadí). U depresivní tématiky jsem zůstala filmem Stejná srdce, který je o počátcích AIDS v USA a tak trochu i X-Menama (Budoucí minulost). Všechny filmy doporučuji (jako kdybych to už xkrát nenapsala :))
Tady jsou trailery ke zmíněným filmům:





O tomle seriálu jsem se zmiňovala v recenzi na The Last Letter from Your Lover a je jím Skandál/Scandal. Všechny série jsem viděla za trapně krátkou dobu a ach, já ten seriál mám tak moc ráda a ten konec posledního dílu!!!! Sledujete to někdo? Pokud ano, koho shipujete? Já Olivii a Fitze a i když je Jake hodně hezký (a namakaný), tak byl představen až moc pozdě na to, abych ho mohla mít ráda.

A další seriál, který tu rozhodně zmíním, protože jsem poslední čtyři dny nesledovala nic jiného je The 100. Tento seriál je na základě knihy (u nás vyšla pod názvem Prvních 100 u nakladatelství Cooboo), kterou jsem si "překvapivě" koupila, spolu se druhým dílem. Seriál měl premiéru loni, takže je poměrně nový a první série má jenom 13 dílů, takže pokud chcete chytnou druhou polovinu 2. série, tak to v pohodě stíháte. Kdybyste nevěděli o čem to je, tak když to hodně zjednoduším: lidstvo žije ve vesmíru po tři generace, ale už to tam o moc déle nevydrží, takže se zbaví 100 kriminálníku pod 18, aby zjistili jestli je Země obyvatelná pro lidi. Děj seriálu je myslím napřed oproti ději knih, ale můžete být v klidu, protože autorka na scénáři spolupracuje, takže snad se to nezvrhne jako Upíří deníky (tam se dá polemizovat o tom, že seriál byl lepší než knihy, jestli ještě je to nevím, protože ho už tak 2 roky nesleduji). Tak a teď k důležitým otázkám pro ty, kteří četli/viděli The 100. Koho shipujete s Clarke? Já Finna z principu nemám ráda, takže jsem team Bellamy (bohužel team Finn rozhodně zažívá více akce, ale já to nevzdávám :)). Samozřejmě romantika rozhodně není hlavním tématem ani knihy ani seriálu, ale no tak :).

V listopadu jsem byla na koncertu OneRepublic (to už jsem taky zmínila...), takže logicky jsem si prošla obsesí jejich hudbou a kdybych měla vybrat jednu písničku, tak je to tahle, protože mi vždycky zvedne náladu tak o 200% procent :):

Další je celé album 1989 od Taylor Swift. Já jsem jí nikdy moc neposlouchala, až do chvíle, kdy jsem slyšela Shake It Off a Blank Space. 
Moje asi nejoblíbenější písnička z celého alba je I Know Places:

A teď ještě zmíním dva interprety z Británie. První je Bastille a jejich nové album VS. (teda aspoň myslim, že se tak jmenuje, každopádně je to pokračování jejich série Other People's Heartache) a písnička Remains, ke kterému jsem nemohla najít video, které by fungovalo, takže tady je Bite Down, ta se umístila jako druhá:
Jako druhý je Ed Sheeran, protože je to prostě Ed Sheeran a jeho album x mám hrozně ráda a průběžně ho poslouchám tak nějak pořád, takže tak. a momentálně mojí oblíbenou písničkou je Shirtsleeves (předtím to byla písnička Bloodstream):

Tak a teď je řada na vás. Co čtete, posloucháte, na co se díváte, jak se máte? Všechno si to moc ráda přečtu :). Takže uvidíme se u dalšího článku, který snad napíšu dřív než v červnu :).
zdroje: youtube.com, goodreads.com

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...