11/21/2014

Mockingjay Movie Information (3)


Tak jo, minulý týden jsem moc nezvládla, protože jsem byla- ano, teď se budu vytahovat (tak trochu) :)- na koncertě OneRepublic, který byl naprosto úžasný. Vím, že za a) tuto informaci jste opravdu nepotřebovali k životu a za b) mohla jsem ho jednoduše přednastavit, ale zkrátka jsem byla moc líná :). Každopádně tento týden tu jsem a začnu rereadingem.

Kapitola 2, 3 a 4

,,Nesmíme spolu bojovat, Caesare," vysvětluje Peeta. ,,Nezbude nás dost na to, abychom se udrželi při životě. Jestli všichni neodloží zbraně - a to hodně brzy -, bude po všem."
,,Takže...voláš po klidu zbraní?" ptá se Caesar.
,,Ano. Volám po klidu zbraní," přitakává Peeta unaveně.

- str. 28, Hunger Games: Síla vzdoru, Suzanne Collins

Prakticky všechny tři kapitoly se odehrávají ve 13. kraji. Ve druhé se na obrazovkách objevuje Peeta, který vypadá, že je v pořádku. Ha ha ha. Občas si přeji, abych mohla knížku číst pokaždé poprvé a nepamatovat si, co se všem stane. Každopádně Katnissina logická myšlenka je, že jestli rebelové vyhrají a Peeta jim padne do rukou, tak bude popraven jako zrádce. Takže se stane reprodrozdem, symbolem revoluce, aby zachránila Peetu, Johannu, Enobarii a nakonec i Annie Crestu. To ovšem není její jediná podmínka, s Galem chce chodit na lov do lesů nad 13. krajem (tam se odehrává i část 4. kapitoly), nechat si Pryskyřníka a hlavně; zabít Snowa.
Přípravy na proklamace jsou v plném proudu a Katnss prakticky zachraňuje svůj přípravný tým, který je v těchto podmínkách naprosto mimo. 
Ve 4. kapitole se znovu setkáváme s Finnickem, který je naprosto zlomený a mě z toho bolí u srdce...
Milost pro Peetu a ostatní se ohlašuje veřejně na shromáždění, akorát Coinová si tam dodá pár vět, které zaručují:

Jinými slovy, jestli nebudu poslouchat jako hodinky, jsme všichni mrtví.

- str. 57, Hunger Games: Síla vzdoru, Suzanne Collins
-
Možná víte, možná nevíte, ale včera měl film premiéru a já se na film chystám dneska, takže snad se dokopu i k recenzi :). Co se ale za ty dva týdny stalo?
Byla premiéra v Londýně, LA, Berlíně..., kterýcj'h se účastnili herci, takže je z nich spousta rozhovorů, které myslím, že sem nemá cenu dávat...
Vyšel soundtrack, který je podle mě úplně jiný než soundtracky posledních dvou dílů, ale není úplně špatný. Mojí nejoblíbenější písničkou je asi Yellow Flicker Beat od Lorde, ale ještě jsem si pořádně neposlechla všechny písničky, tak uvidíme :).
Bylo zveřejněno ještě pár ukázek z filmu:







A ještě jeden tv spot:


Dobře, pár rozhovorů sem dám :):




Tak a to je ode mne pro tento týden vše :).

zdroje: panempropaganda.tumblr.com, youtube. com

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...