10/21/2014

Minirecenze: Isla and the Happily Ever After

Název: Isla and the Happily Ever After 
Autor: Stephanie Perkins
Série: Anna and the French Kiss
Díl: 3
Mé hodnocení: 2,5 z 5 soviček
Průměrné hodnocení na goodreads.com: 4,24 při 14 370 hodnoceních
Jazyk: Angličtina
Klady: Dlouho jsem psaní této recenze odkládala, protože jsem nechtěla sem psát jenom samé zápory, které mne po dočtení napadaly. Bohužel musím říct, že i po odstupu dvou měsíce mě jako jediný výrazný klad knihy napadla zmínka o Anně a Étiennovi a Lole a Cricketovi.
Zápory: Já si myslím, že si za to, že se mi kniha, tak nelíbila můžu sama. Možná není tak hrozná, ale poslední dobou jsem četla samé 5* knihy a tahle prostě vyčnívá. Zkrátka láska mezi Joshem a Islou mi přišla umělá a nedůvěryhodná. Všechny romantické chvíle mi přišly nucené a místy až přeslazené. Navíc by mě osobně trochu děsilo, kdyby mi kluk po dvoutýdenní známosti oznámil, že už plánuje, kde budeme bydlet a kolik budeme mít dětí. 
Dojem: Jsem zkrátka zklamaná, na závěrečný díl trilogie jsme čekali strašně dlouho a prostě jsem doufala, že bude lepší.
Děj: Isla milovala Joshe už dlouhou dobu, Josh si nakonec uvědomí, jak moc Islu miluje. V tomto případě by děj postrádal zápletku, takže je musíme rozdělit, nastrčit uměle vyvolanou hádku a trochu dráma.
Postavy: Mně se prostě zdály naprosto ploché, chovaly se občas iracionálně. Oblíbila jsem si jenom Kurta, protože ten jako jediný měl nějakou hloubku.
Žánr: YA contemporary
Originalita: Takových romantických příběhů tu bylo a ještě bude, bohužel tento se pro mě nestal ničím výjimečným.
Doporučuji: Asi všem kdo chtějí mít přečtenou celou sérii.
Stojí za pozornost díky: Obálka není moc špatná...
Původní očekávání: Vysoké, zvlᚍ kvůli neustálému odkládání vydání knihy.
Anotace (goodreads.com):
Láska se rozhoří ve městě, které nikdy nespí. Může, ale vydržet?

Beznadějná romantička Isla je zamilovaná do introspektivního karikaturisty Joshe od prvního ročníku na Americké škole v Paříži. Po tom, co se náhodně v létě na Manhattanu setkají, je láska blíž, než si Isla myslela. Zpátky v Paříži v jejich posledním ročníku se musí Isla a Josh vypořádat se všemi nástrahami, kterými se musí projít každý mladý pár, nejistota jejich univerzitní dráhy, rodinné drama a hodně pravdipodobné možnosti rozdělení. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...