9/07/2012

Still breathing, still reading

wehearit.com

Zdravím všechny školou povinné i nepovinné!

Tohle je jen informativní článek, rychle naťukaný do počítače v hektickém sletu věcí.

Jak mnoho z vás ví, 3.září začal nový školní rok pro všechny studenty základních a středních škol. V tuto chvíli už mám v rukou rozvrh, na který si rozhodně nemůžu stěžovat, ale bude to možná chvilkami dosti krušné. Ale o tom jsem přímo psát nechtěla. Jen jsem chtěla dát vědět, že opravdu žijeme a dýcháme, ale že není čas . Chvíli nám totiž bude trvat, než si zvykneme na nový rozvrh a vytvoříme si jakousi novou rutinu.  Navíc i kdybychom měli hodně času, nemáme v tuto chvíli moc o čem psát, protože žádné nově přečtené knížky nemáme.

Takže než zajedeme do nějakých známých kolejí, na moc článků to v září bohužel moc nevypadá. To ale neznamená, že naše aktivita nejde poznat. Vidím to tak, že budeme aktivní na naší facebookové stránce, kde jsem začala postovat In my mailbox a rozhodně ráda v komentářích uslyším, co jste si pořídili nebo dostali za knížky. Také jsem přemýšlela, že bych se zapojila do meme Kindletime od Teresinhy a napsala něco na způsob FAQ (často kladené dotazy), tak mě zajímá, jestli na nás máte nějakou otázku, která by vás zajímala a já bych jí do FAQ zařadila.

Ještě k facebookové stránce - počet liků naší stránky překročil magickou stovku, takže chcemem všem moc poděkovat, jste úžasní a děkujeme za každou reakci na jakýkoliv post!

A jak začal Váš školní rok? 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...