8/09/2012

Lies Beneath



Kniha: Lies Beneath

Autor: Anne Greenwood Brown

Série: Lies Beneath

Díl: První




S mořskými pannami začínám a končím u "Malé Mořské Víly" a to pouze u Disney verze, protože ta od Andersena končí špatně (!Pozor Spoilery! přeci jenom přeměna v pěnu není zrovna happy-end) , a proto jsem nevěděla co od Lies Beneath očekávat, kde  jsou tyto "Ariel" popsány jako vraždící nestvůry, které ani trochu nezpívají.
Příběh je vyprávěn Calderem, osmnáctiletým chlapcem, který tráví zimy na Bahamách a na jaře se vrací ke svým sestrám na sever. Také rád experimentuje, zkouší svůj limit - jak dlouho vydrží bez zabití.
Jednoho dne mu ovšem zavolá Maris, jeho starší sestra a také hlava rodiny, že se musí okamžitě vrátit domů, protože se do města vrátil Jason Hancock. Stará rodinná historie. Tom Hancock, otec Jasona, byl jednou na moři a jeho loď se ,vinnou mořských víl, převrátila. Matka Caldera se z něho pokoušela vysát všechny pozitivní emoce a odebrat mu život, on se ovšem bránil, nakonec slíbil život svého syna, aby si zachránil ten svůj. Svůj slib ovšem nedodržel a utekl. Calderova matka se potom uškrtila v rybářské síti, když Hancockovi pronásledovala.
Nyní se po dlouhých letech Jason Hancock vrátil zpátky a Calder a jeho sestry prahnou po pomstě. Začínají střádat plány, jak se k němu dostat. Nakonec je Calder pověřen zalíbit se jeho starší dceři Lily a až ho rodina bude mít ráda, vyláká Jasona rybařit na jezero, aby ho potom mohli stáhnout do hlubin. Nikdo ovšem nepočítal s tím, že začne k Lily něco cítit.

Nikdy jsem nečekala, že se mi tato knížka bude tolik líbit. Měla všechno co dobré knížky musí mít : lásku, trochu dobrodružství,  čtivý styl psaní, nečekané zvraty a líbivé postavy. Lies Beneath splnila všechny aspekty. Kniha se četla neuvěřitelně dobře. Jakmile člověk jednou začal, nemohl přestat. Caldera a Lily jsem si okamžitě zamilovala. Calder se možná na začátku choval trochu jako stalker, ale nebylo to nic nevysvětlitelného, takže jsem mu to nakonec odpustila :D. Lies Beneath Vás naprosto pohltí a nepustí Vás dřív, dokud nedočtete poslední stránku. Tato kniha byla debutem autorky a jestliže se říká, že první díla jsou většinou slabé (což u Lies Beneath rozhodně neplatí), tak se nemohu dočkat na její zlepšení :).

Zapomeňte na sladké zpívající mořské panny, teď přišly na řadu netvoři, kteří zabíjí a musím říct, že mi to ani trochu nevadí. Moc se těší na další díl (Deep Betrayal), který vychází v březnu 2013, protože netuším, jak by se věci mohly vyvinout.  Takže teď mě omluvte, musím jít obsesovat nad Calderem a Vám doporučuji knihu si přečíst. Vyplatí se to.

5 soviček



3 komentáře:

  1. No, já mám mořské panny odjakživa vžité jako zákeřné bytosti, které stahují do hlubin obyčejné smrtelníky. Samozřejmě nepočítám Malou mořskou vílu od Disneyho. :D

    Kniha vypadá moc zajímavě, takže už putuje od mého to-read listu... Jak kdyby tam toho nebylo málo! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, knihu jsem četla v angličtině jako e-book, tzn přes kindle store.

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...