6/10/2012

Minirecenze: Thumped


Upozornění : Toto je celkem hate minirecenze

Název:  Thumped
Autor: Megan McCafferty
Série: Bumped
Díl:  Druhý
Mé hodnocení: 2,5 sovičky
Průměrné hodnocení na goodreads.com: 3,47 při 711 hodnoceních
Jazyk: Angličtina
Klady: proč mě napadají spíše zápory? já nevím...Melody zůstala stejná, zatímco Harmony se naprosto zbláznila aneb když si někdo obarví hlavu na černo a pak si jí oholí
Zápory: neskutečná předvídatelnost, americký konec a celkově to bylo o hooooooodně horší než první díl
Dojem: já už opravdu nevím, asi jsem jediná, které se knížka nelíbila, ale podle mě byla fakt špatná oproti prvnímu dílu
Děj:  nebudu se opakovat, takže...viz. zápory
Postavy: z Jondoea se stal, no jak to říct...holka?, která trpí porozchodovou depresí známou především z amerických filmů, Melody zůstala stejná a jak už jsem psala, Harmony se zbláznila a to definitivně
Žánr: dystopie
Originalita: já už tu knížku nemůžu nazvat originální
Doporučuji: pokud jste četli první díl, asi to stojí za to, ale já jí podruhý číst nehodlám
Stojí za pozornost díky: obálce 
Původní očekávání: nečekala jsem žádný zázrak a i přesto mě knížka zklamala
Konec: americký (představte si pod tím co chcete)
Anotace:

Zaměnění identity a moment šílenství vedly k tomu, že špatná sestra otěhotněla. 
Teď Harmony zmizela, odhodlaná k tomu, že vychová své děti sama a Melody předstírá jedno z nejsledovanějších těhotenství v historii a čas se krátí. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...