6/28/2012

Minirecenze: Legend



Název:  Legend
Autor: Marie Lu
Série: Legend
Díl:  První
Mé hodnocení: soviček
Průměrné hodnocení na goodreads.com: 4,07 při 15 202 hodnoceních
Jazyk: Angličtina
Klady: strašně se mi líbila úprava knihy, jak se se změnou POV měnilo písmo, styl psaní byl poutavý a nutil člověka číst, od Legend jsem se nemohla odtrhnout, kniha nemá nudné a vleklé pasáže, jsou tam zvraty, které jsem na začátku opravdu neočekávala
Zápory: jediný zápor, který mě napadá, je věk postav, já vím jak to zní, ale nějak mi k June a Dayovi nesedělo, že jim je patnáct (tzn. stejně jako mně), já bych je asi udělala starší...
Dojem: knížku jsem si zamilovala a nemůžu se dočkat dalšího dílu, který bohužel vychází až začátkem roku 2013 :(
Děj:  odsýpal, dobře rozvržený, plný akčních scén (tedy alespoň pro mě)
Postavy: Day...ach Day...dobře našla jsem si další postavu, kterou připíšu na můj seznam neexistujících kluků :), June mi sedla, byla takového drsnéjšího rázu a nebyla díky bohu ufňukaná
Žánr: dystopie
Originalita: kniha je na motivy Bídníků, takže 100% originální není, ale 99% určitě :)
Doporučuji: všem kteří mají rádi dystopie a jedou na vlně Hunger Games :)
Stojí za pozornost díky: anotaci, obálce
Původní očekávání: na goodreads má kniha opravdu vysoké hodnocení, takže jsem měla vysoká očekávání a kniha mě rozhodně nezklamala, naopak
Konec: PROČ 2013 PROČ ?!!!!!!!!!!!!
Anotace:


Co dříve byly západní Spojené Státy, je nyní domov Republiky, země, která je neustále ve válce se svými sousedy.
Patnáctiletá June pochází z elitní rodiny nejbohatšího kraje Republiky. June je zázračné dítě, které je připravováno na úspěch v nejvyšších vojenských kruzích Republiky.
Patnáctiletý Day pochází ze slumů. Day je nejhledanější kriminálník země, ale jeho motivy nemusí být tak zlomyslné, jak se zprvu zdají.


2 komentáře:

  1. Tady sice píšou datum vydání prvního dílu, ale nevíte někdo, kdy by mělo vyjít pokračování? http://www.cooboo.cz/blog/legenda-dnem-i-noci

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Předpokládám, že vzhledem k tomu, že ještě v češtině nevyšel ani první díl, tak po vydání ( 4.března 2013) vydá nakladatelství nějaké informace o případném vydání dalšího dílu

      Vymazat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...