5/14/2012

Eye catching special editon (3)

Tento příspěvek je součástí projektu We love love
 Utíká to jako voda, co říkáte? Už za sebou máme první polovinu projektu We love love. A v třetím týdnu se zaměříme na knihu Shooting Stars.
Název knihy: Shooting Stars
Autor: Allison Rushby
Série:X
Díl:X
Zaměření: Láska
Průměrné hodnocení na goodreads.com: 3.67 při 752 hodnoceních
Podívejte se na ni na: goodreads.com/ bookdepository.com



Anotace:
Seznamte se s Josephine Foster, nebo Zo Jo se jí říká v byznysu. Ten nejlepší mrňavý fotograf z nich všech, Jo nevadí dělat všechno, co vezme udělat dobrou fotku, dokud není poslána na úkol v utajení vyfotit Neda Harnetta – teen superstar a jedinou celebritu, která k ní byla milá – na exkluzivní rehabilitační útočiště v Bostonu. Peníze, které za to dostane, budou stačit na zaplacení Joina snu: opravdové fotografické hodiny a možná dokonce opustit paparazzování na dobro. Všichni chtějí vědět, proč tam Ned je. Ale Jo neví jistě, proč je tam vlastně ona sama: zamilovat do Neda se nikdy nemělo stát součástí její úkolu.

Hodnocení obálky: Do té jsem se okamžitě zamilovala. Je to vlastně věc, kvůli které jsem si knihu rozklikla na goodreads.com a přečetla si anotaci. A následně si tu knížku chtěla moc moc (moc moc moc) přečíst. Nemůžu si pomoct, ale mně se prostě nehorázně líbí.
Úryvky recenzí:
Moje recenze:
Vzhledem k tomu, že tato recenze je součástí projektu We love love, tam… samozřejmě love factor je. Krásně plyne s příběhem a jeho vývojem, a i když jsou možná některé situace trochu naivní a možná trochu nereálné. Ale mně to nevadilo. Naopak se mi to i líbilo.

The Story Siren (z goodreads.com)
Pokud hledáte rychlé a zábavné čtení, rozhodněte nehledejte žádné další knihy a čapněte Shooting Stars!

Celkový první dojem (aneb proč by zrovninka Vás měla kniha zaujmout?): Obálka. Anotace. Obálka. Anotace. Nevím jak vy, ale já jsem po přečtení anotace ani chvilinku nedutala a šla knihu špehovat na bookdepository.com. Věřím, že námětem kniha dokáže rozhodně zaujmout, stejně jako obálkou. Na první pohled to vypadá na oddechovou knihu na dobu, kdy se člověk cítí naprosto přehlcen nadpřirozenými bytostmi nebo na lehké letní čtení.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...