5/17/2012

Catching Jordan



Tato recenze je součástí projektu We love love

Kniha: Catching Jordan
Autor: Miranda Kenneally
Série: X
Díl: X 

Další debut roku 2012

A vskutku povedený. I přes mé počáteční obtíže s hlavní protagonistkou se z Catching Jordan vyklubala krásná contemporary knížka, kterou bych všem vřele doporučila. A to, že jsem ze začátku fakt nadšená nebyla…

A hraje americkej fotbal… hm… já bych se bála, že mě ty kluci zabijou… Cože? Ona hraje s klukama?

[ A vůbec se nejedná o výtržek naší konverzace]
Jordan je quarter back a kapitán celého fotbalového týmu střední, kam chodí. Všechny kluky má pod palcem, má nejlepší kamarády, kteří se za ní vždy postaví a při slovu šaty nebo sukně jí vstávají vlasy hrůzou na hlavě. A má sen, dostat se na Alabamskou vysokou (která má nejlepší fotbalový tým). A všechno jde tak, jak by mělo (tedy až na menší problémy s tátou), dokud nepřijde nový kluk, Ty, který je nesmírně nadaný quarterback. A také je nesmírně hezký.

Contemporary mánie

Ano, mám contemporary mánii. Poslední dobou jsem sjížděla goodreads a Amazon a vysloveně hledala contemporary knihy, vytvořila si seznam, a teď se je snažím přečíst. Zatím jsem přečetla tři a bez ostychu musím poznamenat, že Catching Jordan je z nich nejlepší. Zpočátku jsem ale měla jeden problém… tak nějak jsem nemohla přijmout Jordan.

Přišla mi taková moc… neholčičí! Tedy ne, že bych musela mít hrdinku s permanentně upravenými růžovými nehty a věčně v sukni vyzbrojenou podpatky, ale u Jordan mi zezačátku chyběla ta… holčičí část. Ale s postupem příběhu jsem se s ní začínala sžívat čím dál tím víc a víc a nakonec si jí zamilovala. Stejně jako jsem si zamilovala i vedlejší postavy.

Ze začátku jsem nechápala, co na téhle knize všichni mají. Nechápala jsem, proč se tolika Američanům líbila, proč o ní skoro každý říkal samé hezké věci – s Jordan jsem to prostě na a začátku neměla lehké. Ale jak se zápletka vyvíjela a jak se Jordan měnila a vyvíjela, postupně jsem se do téhle knihy zamilovala, ani nevím jak.

A navíc jsem se i něco málo dozvěděla o americkém fotbale. Ale to je jen takový bonus. Catching Jordan je milé a pěkné počtení s velmi zajímavou a chytlavou zápletkou, překvapivými zvraty a dobrým stylem psaní. Jsem velmi zvědavá na druhou knihu Stealing Parker od Mirandy, která by měla vyjít na podzim 2012.
5 soviček

1 komentář:

  1. To znie vážne dobre, rada by som si to prečítala.:) Contemporary veľmi nečítam, ale občas sa zmena hodí.:)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...