4/24/2012

Minirecenze: Štvanice



Název:  Štvanice
Autor: Patricia Briggs
Série: Alfa a Omega
Díl:  První
Mé hodnocení: 4 sovičky
Průměrné hodnocení na goodreads.com: 4.04 při 20 574 hodnoceních
Jazyk: Čeština
Klady: Hlavní postavy, zápletka, styl psaní
Zápory: Ani nevím, co mi vlastně brání dát Štvanici 5 soviček/hvězdiček. Nevím, možná jsem měla moc vysoká očekávání, ale spíše mi tam chybělo to něco, co v sobě mají knihy 5-ti hvězdičkové.
Dojem: Abych byla upřímná, knihu jsem si užila, ale hlubší dojem v mně nezanechala
Děj:  Pěkně odsýpal, žádné zbytečné natahování, skvělá zápletka
Postavy: Sympatické, oblíbila jsem si Annu i Charlese
Žánr:  YA
Originalita: Moc knih o vlkodlacích jsem nečetla a když, tak to byly knihy právě od Patricie, takže se pohybujeme ve známém světe
Doporučuji: Všem, kterým se líbila série Mercy Thomspon (samozřejmě), ale i všem, kteří hledají nějaké dobré čtení
Stojí za pozornost díky: Zápletce, postavám
Původní očekávání: Vysoká
Konec: Nedá se říct, že bych byla zklamaná, to ne, jen jsem asi čekala něco jiného


Anotace :
Knihou Štvanice z další fantasy série Alfa a Omega Patricia Briggs opět potěší milovníky vlkodlaků. A také všechny fanoušky předchozí mimořádně úspěšné řady knih s Mercy Thompsonovou v hlavní roli. Charles, hlavní hrdina Alfy a Omegy, je bratr Samuela, který je jedním z hlavních hrdinů série Mercy Thompsonová a taky syn Brana, alfy všech alfů.
Kniha navíc obsahuje novelu Alfa a Omega, která nakonec dala název i celé sérii.
Anna netušila, že vlkodlaci existují, dokud jedné noci nepřežila krutý útok… a nestala se jedním z nich. Po třech letech na poslední příčce hierarchie smečky se naučila klopit hlavu a nikdy, nikdy nevěřit dominantním vlkům. Pak ale do jejího života vstoupil Charles Cornick, zabiják a syn vůdce všech vlkodlaků v Severní Americe.
Charles tvrdí, že Anna je nejen jeho družka, nýbrž i vzácná a ceněná omega. A právě Annina vnitřní síla a konejšivá přítomnost se ukáží být neocenitelné, když se spolu s Charlesem vydá na lov vlkodlačího odpadlíka – tvora pod kontrolou magie tak temné, že by mohl ohrozit celou smečku.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...