2/13/2012

Eye catching (1)


Nové meme pořádáne námi. Každý týden představím jednu knihu, která mne něčím zaujala,která se stala pro mě eye-catching knihou :)
Kniha týdne:
Ruby Red/Rubinrot/ Rudá jako rubín
Autor:

Kerstin Giergová
Série
& Díl:

Edelstein Trilogie, díl první
Vydáno v češtině:

Ano u nakladatelství CooBoo
Oficiální stránky knihy:

http://www.rubinrotlesen.de/

Eye-catching:

Poměrně vysoké hodnocení na goodreads (4.13 při 3008 hodnoceních), kniha přeložena z němčiny i do angličtiny
Oficiální trailer (v angličtině)


Oficiální anotace nakladatele (CooBoo):

Žít v rodině, která je samé tajemství, není pro šestnáctiletou Gwendolyn zrovna snadné. Jednoho dne se s ní zatočí svět a ona se rázem ocitne ve známé ulici, jenže téměř sto let před svým narozením. Vzápětí pochopí, že tím největším rodinným tajemstvím je ona sama. Zbývá jí ale ještě pochopit, jaké nebezpečí člověku hrozí, když se zamiluje napříč časem.
Úryvky recenzí:

Teresinha z O mundo da Teresinha (5 hvězdiček)

,, …Celý příběh pak hraje přesně na ty noty, které teď letí - je to love story s určitou přidanou hodnotou. Tentokrát to nejsou upíři, ani čarodějky, ale cestování v čase. Autorce se navíc podařilo vystavět dokonale zapletený a propletený svět, který je částečně založen na reálných faktech, a to je prostě lákavé


Wendy z A Cupcake and a Latté (3.5 hvězdičky)

Rudá jako Rubín je zajímavý začátek nové série a nová kniha v YA cestováním časem a hodně se mi líbila.. Jsem zvědavá, jak se příběh v druhé knize, Sapphire Blue, vyvine
 

Autorka:
Kerstin Giegrová
*1.1. 1966, Německo
Autorčina stránka:

http://kerstingier.com/
 
Proč?

Rudá jako rubín mne ihned zaujalo svou obálku a také faktem, že se knížka přeložila z němčiny i do angličtiny, což věřím, se u YA titulů zase tak moc nestává. Navíc zajímavá anotace a blížící se české vydání udělali své a knihu už momentálně čtu spolu s pitím čaje a fňukáním nad bolavým bokem (ano, opravdu jsem dnes se sebou švihla). Téma cestování v čase mě navíc neskutečně zajímá, nejen z důvodu, že jedinou knihu s tímto tématem či hlavní zápletkou byly Jezdci časem a ty jsem, bohužel, nebyla dodnes schopná dočíst. Doufám, že Ruby Red nezklame a bude správným eye-catching titulem, který stojí za Vaši pozornost. 




Další knihy v sérii:


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...