2/05/2012

Batole! Už je batole –aneb 1 rok s Norou


wehearit.com

Je to už jeden rok! Oh můj, je to jeden rok!!!

Víte, nikdy jsem si nedokázala představit, že náš blog bude existovat rok a mít 123 pravidelných čtenářů. Víte, myslím,že tomu sama nevěřím. Začínali jsme na ničem, s jednoduchým designem a teď máme 123 pravidelných čtenářů a spolupracujeme s Fragmentem. Já vím, že to pořád opakuji, ale mám takovou obrovskou radost! Je to naše dítě, které jsme si vypiplaly. Vždyť je už batole!
 

Víte díky blogu se nám toho stalo spoustu dobrého. Hlavně jsme potkali lidi, kteří mají stejný vztah ke knihám jako my, kteří mají podobný i nepodobný vkus a skvělé recenze. A stále přibývají, což je něco naprosto úžasného! Nikdy bych si nemyslela, že bude tolik lidí, kteří toho čtou tolik jako my ( a ve většině případů ještě více!). Snad se znovu začíná číst. Doufám, že nás ještě hodně přibude, protože s každým novým blogem mám radost, že je tu další člověk, se stejnou zálibou a jsem zvědavá, jestli to po dvou měsících nevzdá. A navíc těch projektů, kterých přibývá! Oh man, je z čeho vybírat, za co jsem neskutečně vděčná.
 

Víte, před rokem bych si ani netroufla říct, o kolik se blogová sféra rozroste. Řekla bych, že pro nás všechny byl tohle průlomový rok – nakladatelství začaly s bloggery spolupracovat, vzniklo spoustu nových projektů, proběhlo mnoho soutěží. A přibylo nejen bloggerů, ale i čtenářů.
 

Což mě přivádí k Vám – k těm, díky kterým je blog tam, kde teď je. Ono je všechno hlavně o čtenářích – tedy,alespoň pro mě. Pochvalný komentář mi vykouzlí úsměv na tváři ve vteřině a velmi zlepší náladu. Miluju naše čtenáře za to, když napíšou komentář, za to když se přihlásí do soutěže a za to, že vůbec náš blog navštíví.
 

Jako dárek jsem nám nadělila nový vzhled – snad se líbí, menu je ještě nedodělané, ale snad se mi zítra podaří všechno doladit a opravit.
 

Tímto bych chtěla poděkovat všem, kteří na náš blog chodí a mají ho rádi! A nám už nezbývá než zazpívat:

Happy birthday to you!


6 komentářů:

  1. Taky gratuluju k prvnímu roku! A přeju hodně chuti do dalších let!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc gratuluju!! Tento web mám opravdu hrozně moc ráda a chodím sem denně. Miluju tu články, vás - autorky :-) Přeju mnoho úspěchů do dalších let a nový vzhled se mi líbí!! Je to zase něco jiného a nového a to já mám ráda :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Taky moc gratuluji. A přeju ti mnoho dalších návštěvníků a chuti dělat pro nás tento blog :)

    OdpovědětVymazat
  4. Volejte sláva a stopadesátmilionů dní se radujte!:) Tenhle blog jsem vždycky měla ráda, takže moc gratuluju:)

    OdpovědětVymazat
  5. Btw: strašně se mi líbí ten nový vzhled! Moc se povedl:)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...