12/20/2011

Clockwork Prince (Infernal Devices 2)


Kniha: Clockwork Prince
Autor: Cassandra Clare
Série. Inferal Devices
Díl: Druhý
Recenze může naspoilerovat předchozí díl
Napsat na tuhle knihu recenzi je pro mě opravdu obtížné. Po dočtení se mi totiž srdce rozbilo asi tak na miliardu kousíčků a pak jsem se cítila taková…prázdná. Vůbec jsem nevěděla, co bych k tomu vlastně měla říct. Budu upřímná, myslím, že jsem tak trochu trucovala. Jestli jsem si myslela u TMI, že Cassandru miluju a nenávidím zároveň, tady je to mnohonásobně větší.
 

Už v minulém díle chtěl Benedict Lighwood převzít kontrolu nad Londýnských institutem, avšak to se mu nepodařilo. Ale teď je k tomu, aby nad ním měl kontrolu velmi blízko. Londýnský institut pod vedením ženy nelze existovat – jsme v 19.století. A tak má Charlotte úkol – najít Mortmaina a dokázat tak, že pod jejím vedením institut znovu nezklame. A musí ho najít ve dvou týdnech.
 

V druhém díle série Infernal Devices se nám milostný trojúhelník ještě více zamotává. Já osobně opravdu, ale opravdu nevím, jak to všechno skončí. Ale jestli to neskončí tak, jak chci já (ano, máme zde to trucování :D), tak se opravdu překonám a napíšu Cassandře velmi ostrý dopis, který bude vyjadřovat mou velkou nespokojenost. Musím říct, že u konce jsem vážně trpěla. Nechápu, jak to Cassandra dělá, ale už podruhé se mi stalo, že konec druhého dílu mě naprosto rozdrtil a já jen trpím a trpím a doufám a doufám, že to skončí dobře.
 

Mám ráda styl Cassandřina psaní. Její knihy se čtou výborně, dokážou udržet vaši pozornost (a více než to, následně z jejích konců trucujete) a 500 stránek uteče jako nic. Kdybych neměla školu a učení do ní, knihu bych přečetla asi za den. Většinou, když jsem četla Clockowork Prince, nebo i jinou její knihu, tak nějak jsem přestala vnímat svět a jen četla. Tohle se mi stalo jen párkrát. Cassandra je jedna z mých nejoblíbenějších autorek a doufám, že i nadále zůstane.

Docela jsem se divila, když jsem četla očekávání na Clockwork Prince, kolik lidí fandí Jemovi namísto Willovi. Jema mám ráda, ale Will je prostě… Will. No rozhodně jsem zvědavá, jak to všechno dopadne, jak to Cassandra vyřeší. Já v tebe věřím Cassandro! Pravděpodobně si vytrhám všechny vlasy šílenstvím, než se dočkám třetího dílu z této série, Clokcwork Princess. Těším se na další díl vážně jako malá a netrpělivě očekávám, co se stane s Tessou, Willem a Jemem, protože anotace toho slibuje opravdu, ale opravdu hodně.

Clockwork Prince je vážně úžasný druhý díl této série, jehož konec budete buď milovat a nenávidět zároveň, nebo milovat a zbožňovat. V druhém díle se toho událo hodně, ale ještě stále jsou zde věci, které zůstaly neodkryté a slibují, že se je dozvíme v Clockwork Princess. Předpokládám, že po dočtení třetího dílu budu mít pusu otevřenou dokořán, jak je to všechno promyšlené, jako se mi to stalo u TMI. Cassandra umí opravdu psát, její knihy mne zatím nikdy výrazně nezklamaly a doufám, že ani nezklamou. Jsem plná očekávání a doufám, že Clockwork Princess bude hrdým zakončením této skoro dech-beroucí série, která vás nenechá klidnými. Clockwork Princess můžeme očekávat 1.prosince roku 2012. Mezitím si můžeme čas zkrátit knihou The City of Lost Souls, ze série TMI, která vyjde 8.5. 2012. 


Tři sovičky

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...