7/08/2011

Forbidden - Tabitha SUzuma




Anotace:
Ona je hezká a talentovaná-sladkých šestnáct a nepolíbená.
Jemu je sedmnáct: úchvatný a před světlou budoucností.
A teď se do sebe zamilovali. Ale...Jsou bratr a sestra.

 

Rodina



Já jsem z úplné rodiny, takže netuším, jaké to musí být vyrůstat bez otce nebo matky. Vůbec si nedokážu představit starat se den co den o svoje mladší sourozence. Vždyť já protáčím oči když o prázdninách budu muset hlídat své dvě sestřenice (je jim šest a tři). NAVÍC mít ještě matku alkoholičku, která se tahá po barech s nějakým chlapem. Opravdu se plně dokážete vžít do jejich situace?



Maya a Lochan



První ze všeho vezmeme jejich jměna. Maya je nádherné jměno a vůbec jsem si přitom nepředstavovala včelku Máju. Lochan (teď znovu připomínám, že píšu pouze o jeho jméně) se mi ze začátku vůbec nelíbil, ale opakujte si to několikrát po sobě. Lochan, Lochan, Lochan, Lochan, Lochan. Už cítíte tu krásu. Jestli ne, tak prostě nemáme stejný vkus.

Teď k osobnosti. Maya je rozhodně více společenská a více otevřená. Lochan má před svým vztahem s Mayou problémy s komunikací.


 

Zbytek rodiny


  
Willa- jedním slovem andílek. Modré oči. Zlaté lokýnky. Pět let. Vyžaduje sice pozornost, ale přečtěte si předchozí tři věty.
Tiffin-typický kluk: hraje fotbal...je potřeba ještě něco dodávat?

Kit-ze začátku je to kluk, kterému bych nejraději vlepila pár facek a to pořádných. Postupem času ale ze svého strašného chování (=puberty) vyroste a stane se z něj starostlivý kluk)


 

Konec


  
Nebojte se, nebudu vám tady psát konec. To by ztácelo smysl knihu číst. Řeknu vám ale jedno : Konec do slova a do písmene zabije. Hlavně si ho nečtěte předem. Já *potlesk prosím* jsem si ho nepřečetla předem a po dočtení mi bylo jako kdyby mi někdo vlepil facku.
Pro slabší povahy: epilog si raději nečtěte vůbec.







Shrnutí


Bezvadná kniha. Strašně hraje na pocity a úplně se děsíte konce. Tabitha umí také realisticky popisovat svět očima kluka za co ji obdivuji. Tahle knížka byla něco jiného a opravdu skvělého. Jedna z nejlepších knih které jsem četla (promiň Tabitho, ale ne zas tak dobrá, aby předběhla Harryho Pottera, Hunger games a Percyho Jacksona). S ignorováním posledního komentáře knize dávám.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...