7/03/2011

Posuď knihu podle obalu (15)



Kniha:
Camille
Autor: Tess Oliver
Anotace:
 V časech, kdy společnost svazuje nepřísnější pravdila a etiketa, šestnáctiletá Camille Kennecott a její opatrovník, Dr.Bennet, žijí velmi nekonvenční život. Loví vlkodlaky. Když náhodnou oběť, Nathaniela Stridea,uloví za úplňku při jejich lovu, Camille a Dr.Bennet věří,že našli objekt pro jejich studie. Nalezení vědeckého klíče k odhalení tajemství  lycantropie by ukončilo jejich  pozdní noční výlety.. I přes neodolatelný zevnějšek se Nataniel mění v strašlivé monstrum a když se jakýkoliv pokus nezdaří, Camille zatrácí svou duši k němu.V měsících času musí čelit vyhlídce zničení chlapce, který jí vzal srdce...
Můj názor: Tuhle knížku si chci přečíst už hodně dlouho. Já vím, že nejspíše jste to všichni přečetli, ale já se k tomu opravdu ještě nedostala. Takže teď k obálce. Moc se mi líbí. Zajisté je vidět z jaké doby je kniha. Příběh se mi moc líbí. Držte mi palce ať se k té kniz dostanu, protože tahle kniha vypadá, že stojí za to.

Meme pořádané Syki, více informací na jejím blogu

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...