6/11/2011

Anglie 11.-19.6.

Tumblr_lmhl7lchgj1qkkxjqo1_500_large
zdroj obrázku: weheartit.com
Anglie 
11.-19.6.
Ano, už je to tady. Odjíždíme do našeho milovaného Londýna a Hastings. 
Co se týče článků, pokusím se dnes něco přednastavit, neboť odjíždíme až v 11:00 večer.
Nemáte ponětí, jak se tam těšíme. Včera nám prakticky skončil školní rok. A že to byl hektický konec. Což mi připomíná, že se chci omluvit, že jsem sem nestíhala dávat meme. Ve škole to bylo na zabití, takže se ještě jednou moc omlouvám, na příští týden je přednastavím. Doufám, že si užijete pondělní stávku dopravy a díky tomu se nedostanete do školy (také nechápu, proč se všechno tohle musí dít zrovna v den, kdy tu nejsme). Užívejte víkendu, sluníčka a přejte nám, ať dostaneme milou rodinu :D



6 komentářů:

  1. Jé, tak to si to tam pořádně užij! Snad budeš mít krásné počasí. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ježišku, jak já ti to závidím, taky bych někam jela! Užij si to :)

    OdpovědětVymazat
  3. Užijte si to tam :) Já mám školu pět minut od domova, takže stávkování mi asi neprojde :D Ale třeba budemee mít méně učení, jelikož všichni ostatní to nemají zdaleka tak blízko jako já :)

    OdpovědětVymazat
  4. závist! :).. ale užijte si to tam co nejvíce ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Byla jsem tam v dubnu, ale jela bych hned znovu ! :) Užijte si to tam. Hasting je příjemné městečko a Londýn je prostě Londýn ♥ :).. Nejedete náhodou se Školními zájezdy s.r.o. ? :)

    OdpovědětVymazat
  6. Všem moc děkujeme za přání, počasí se vydařilo asi až na jeden den :) Niki myslím, že jsem jeli s Ciao nebo aspoň to jsme měli napsané na autobuse :)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...