5/14/2011

Svět knihy Praha

Od 12.-15.5. je v Praze Svět knihy Praha 2011. Já jdu na 
takovouhle akci poprvé, ne , že bych se o knížky dříve nezajímala,ale
nikdy jsem neměla čas nebo jsem vůbec nevěděla, že je zrovna v ten datum
nějaká taková akce. No rozhodně tam jdu  a celé téma je
  Literatura arabského světa . Absolutně nevím, co si
pod tím mám představit. A také tam bude pavilon e-knih. No , jsem 
zvědavá jaké to tam bude.
 Byli jste  už někdy na takovéhle akci? 

PS: Kath má na svém blogu skvělou giveaway o 4 knížky, neváhejte a přihlašte se ;)
 

2 komentáře:

  1. Já jsem nikdy na takovéhle akci nebyla.. :(( A škoda, že mám Prahu tak zatraceně daleko :((

    OdpovědětVymazat
  2. Byla jsem, dneska jdu už asi potřetí! Doprovodné akce mě moc neberou, důležité jsou podle mě hlavně stánky nakladatelství a to množství knih, které tam všude je. Užij ti to!

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...