4/22/2011

Roztomilé malé lhářky - Sara Shepard

Anotace: Spencer přebrala kluka vlastní sestře. Aria sní o učiteli angličtiny. Emily se zakoukala do holky, co je na škole nová. A Hanna dělá hrozné věci, aby byla stále krásná.
Jenže od doby, co zmizela jejich kamarádka Alison, skrývají všechny před světem ještě mnohem horší tajemství.









Tři udrží tajemství tehdy, jsou-li dva z nich mrtví. 
– Benjamin Franklin
Jistěže každá z vás má tajemství. Neřekli jste rodičům pětku z matiky nebo jste si bez dovolení vzali dejme tomu zmrzlinu, ale to, že jste bulimička a zároveň mírná kleptomanka, to jste rodičům zajisté nesvěřily. Ano a přesně tohle skrývá Hanna, jedna z původní pětice. Spencer se vždycky zakouká do kluka Melissy, ať to byl Ian před třemi lety anebo Wren právě teď. Aria se zamiluje do Ezry, to ale netuší, že to je pan Fitz…nový učitel angličtiny. Emily má jako povinnou činnost plavání. Celá rodina plavala, tak proč by měla být výjimkou. Co když ji ale už nebaví hrát podle pravidel rodičů?

Šach Mat
Potom tu je nebo spíš byla Alison. Hvězda soukromé školy Rosewood Day. Na každou ze svých kamarádek měla tajemství. Spencer: přebrala sestře kluka, Aria: viděla jejího tátu  jak se líbá se svou studentkou, Hanna: začala s bulimií a naposledy Emily, která dala Alison pusu. Ali je právě proto drží v šachu. Může s nimi v podstatě manipulovat, protože na každou něco má. Jde v podstatě o vydírání, přesto ji její kamarádky bezmezně milují.


Pocity
Vzdáleně mi to připomíná Gossip Girl. Samozřejmě zápletka je o něčem jiném, ale jakou značku džínů má například Hanna, se dozvíte téměř na  100%. Tohle mi, ale vůbec nevadilo, protože  já Blaire a spol. zbožňuji. Jinak knížka byla dobrá a musím říct, že jde snad o první knihu, kde je česká obálka hezčí než ta originální. Sorry, ale obálka s barbie či s čím se mi opravdu, ale opravdu nezamlouvá.  Kvůli kladným recenzím na spoustě blocích jsem se rozhodla na to jít nejprve tou cestou, která je bezbolestná pro moji peněženku a stáhla jsem si první díl seriálu. Musím říct, že se mi líbil, a proto jsem neváhala a zašla do nejbližšího Luxoru, kde jsem si Lhářky koupila.

Shrnutí
Koupí rozhodně neprohloupíte. Já například Alison moc ráda nemám, možná si ji nakonec oblíbíte. Jinak nejradši mám Arii nebo Spencer. Každá jsou sice úplně opačné ale každé bych měla výtky. Například to přebírání sestřinýho kluka, ale  jinak mám ji ráda.  Takže všichni hurá do knihkupectví nebo si ji alespoň půjčte od kamarádky. Přečíst si jí stojí za to.










Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...