4/10/2011

Posuď knihu podle obalu (4)

The Iron Daughter (Iron Fey #2)
By: Julie Kagawa
Datum vydání: 27.července 2010
anotace na goodreads.com:
Poloviční  letní vílí princezna,poloviční člověk, Meghan nikdy nikam nezapadla. Opuštěná Zimnín princem,který si myslela,že ji miluje,je vězeň Zimní vílí královny. Válka mezi Létem a Zimou je naspadnutí,ale Meghan ví,že právé nebezpečí pochází od Železných víl,které viděli pouze ona a její chybějící princ. Ale nikdo jí nevěří.  


Horší je, že Meghanini vílí síly byly odříznuty. Je uvízlá v zemi víl,kde si může pomoct pouze ona sama. Někomu důvěřovat by bylo hloupé. Spolehlivost zdánlivého spojence by mohla být smrtící.

PS: doufám,že mi omluvíte nepřeložení poslední věty, se kterou jsem si nevěděla rady.

Můj názor: Obálka je prostě krásná. Naprosto vystihuje zimu. Ledově chladnou zimu. Bože, mě se fakt líbí. A ta anotace. Ty brďo. Vypadá to hrozně napínavě. Momentálně čtu první díl a ten vypadá docela dobře( no jo jsem na 3% procentech no :D),takže jsem zvědavá jak bude vypadat první díl. Ale i kdyby se mi nelíbil, druhý si stejně asi přečtu :D

Toto meme pořádá Syki ,více informací na její blogu =)

Pac a pusu

Nora

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...