3/23/2012

The Hunger Games week: Peeta

Jméno: Peeta Mellark
Věk: 16 let
Bydliště: 12. kraj 
Rodina: matka, otec, dva starší bratři
Barva vlasů: Blonďátá
Barva očí: Modrá
Zbraně: Je velmi silný, dobrý v boji nablízko, výborný v maskování 
Citace:

Peeta vzdychá. ,,Jedna tu je. Ani si nevzpomínám, od kdy se mi líbí. Jsem si ale jistý, že až do sklizně nevěděla o mé existenci.“
Dav soucitně hučí. Neopětovanou lásku si umějí představit všichni.
,,Chodí s někým jiným?“ ptá se Caesar.
,,Nevím, ale líbí se mnoha klukům,“ odpovídá Peeta.
,,Což to udělat takhle? Vyhraješ a vrátíš se domů. Pak tě určitě nebude moct odmítnout, ne?“ říká Caesar povzbudivě.
,,Myslím, že to nepůjde. Výhra… v mém případě nepomůže,“ říká Peeta.
,,Jak to, že ne?“ diví se Caesar.
Peeta se rdí jako rak a vykoktá:,,Protože…protože… sem přijela se mnou.“
Str.121
Jenom…chci zemřít jako já. Dává to smysl?“ ptá se. Vrtím hlavou. Jak by mohl zemřít jako někdo jiný?,,Nechci, aby mě tam změnili. Aby mě proměnili v netvora.“
Str 132
…,,Jen si pořád přeju, aby se mi podařilo vymyslet způsob, jak… jak ukázat Kapitolu, že mu nepatřím. Že jsem víc než jen figurka v jejich hrách,“ říká Peeta.
Str. 132 
Datum narození: 12. října 1992
Věk: 19 let
Místo narození: Union, Kentucky
Životopis: Josh Hutcherson se už i přes svůj nízký věk může pochlubit spoluprácí s mnoha význačnými hollywoodskými herci a režiséry. V roce 2005 si zahrál ve filmu Zelená je tráva s Willem Ferrellem a Robertem Duvallem, dobrodružné romantické komedii Little Manhattan a ve filmu Zathura-Vesmírné dobrodružství režiséra Jona Favreau.

Kromě toho si spolu s Tomem Hanksem zahrál jednu z postav v průlomovém filmu Roberta Zemeckise Polární expres (2004, The Polar Express: An IMAX 3D Experience), jež je určen pro kina IMAX. Roku 2006 dokončil práce na komedii Barryho Sonnenfelda R.V., v níž si zahrál syna postavy Robina Williamse.
(osobnosti.cz)
Obrázky:
Gif:

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...