8/01/2011

Obsazení Hunger games

První jsem to, o čem chci psát, viděla tady, takže to není žádný závratný objev a většina blogů už o tom psala a já se tímto k té skupině připojuji.

Každý ví, že se chystá Hunger games film a kdo by to náhodou nevěděl, tak to ví teď. Níže na naší stránce je odpočítávání do premiéry filmu. Tenhle článek bude o obsazení a budou tam i moje komentáře.
A začínáme:
Katniss
Tohle je úžasná Katniss a opravdu to Katniss je (tahle věta zněla super divně).
Mně osobně chvilinku trvalo než si na ni zvyknu, ale nakonec se tak stalo. Když jsem viděla tu blond herečku, málem to se mnou seklo...Tohle je Katniss? A odpověď zní : Ano, tohle je Katniss. Pořád melu dokola samé blbosti a proto se radši pohnu dál.






Peeta a Gale
V tomhle případě už se mnou seklo. Já nevim jak vy, ale já v něm Peetu opravdu nevidím. Josh Hutcherson. Toho kluka jsem nedávno viděla v Rodinná dovolená a jiná neštěstí. Taky hrál v Most do země Terabithie. Ano a v těch filmech byl dobrej, ale jako Peeta...já opravdu nevím.
Gale teda Hurikán...Jo ten by šel. Samozřejmě člověk si je představuje úplně jinak, ale co s tim udělám...Leda, že bych začala pořádat Casting pro ně.





Ve zkratce zbytek
Prim...Willow Shields
Prezident Snow...Donald Sutherland
Routa...Amandla Stenberg
Cinna...Lenny Kravitz

Nevím jestli tenhle cast je definitivní...Každopádně jestli TAMTO je Cinna tak...odstřelte mě prosím a já opravdu nejsem rasista, ale já si myslela, že Routa je bílá i když ta holčička je moc roztomilá....

A kdo ještě neviděl motion poster...ten naleznete zde
A tady jsou stránky filmu.

3 komentáře:

  1. Herci mi vyhovujú, veľmi sa teším na film. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě obsazení přijde celkem obstojné. Herce sice moc neznám, maximálně si pamatuju Hutchersona z Cety do středu země, kde byl ještě malej kluk, ale jinak jsem zatím nikoho z nich hrát neviděla. Každopádně, zezačátku jsem z filmové Katniss moc nadšená nebyla, ale fotky mě přesvědčily. Co se týká vedlejších rolí, všichni mi sedí... až na Cinnu, toho jsem teda nerozdechjala a asi ani nerozdejchám. Co mu to udělali! Proč zrovna Cinna?
    P.S.: Já též nejsem rasista. ;D

    OdpovědětVymazat
  3. Podle mě ten film úplně zkopou co to půjde. Herci mi vůbec ale vůbec k těm postavám nesedí teda kromě Katniss ta jediná se mi líbí. Ale ostatní teda vůbec a hlavně Cinna (nejsem rasista!). Každý když si čte má vlastní představu to ano a je jasný že nám některý postavy nebudou sedět ale časem si zvykneme. Jenže tohle se jim opravdu nepovedlo.

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za tvůj komentář! Jsme zvědavé na tvůj názor a jsme rády, že ho s námi sdílíš. Občas se stane,že nejsme schopny odpovědět na všechny komentáře, ale neděste se, všechny komentáře si přečteme a máme z nich radost :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...